Besøk på museet tirsdag 15.oktoberi 2019

Publisert av Kjell Dahle den 27.10.19.

Tirsdag 15. Oktober hadde museet besøk av 9 av Equinor sine ansvarshavende for væske infrastruktur i Norge. De jobber med kommersielle og administrative problemstillinger knyttet til dette fagområdet, og de fleste var økonomer.
De fikk et tradisjonelt museumsbesøk med 1 times film og foredrag i museets 2. etasje, og deretter omvisning i utstillingslokalet med guider fra museumsgjengen.
De sa seg veldig fornøyd med besøket og syntes Mongstadhistorien var formidlet på en flott måte og at museumsutstillingen var veldig interessant.
Hyggelig at også ulike grupperinger innen Equinor besøker museet vårt og at de finner det både interessant og nyttig.
Det viser at vi ikke bare er til for pensjonister på tur, men at vi har en videre funksjon!