Besøk på Museet onsdag 13.november 2019

Publisert av Kjell Dahle den 14.11.19.
Like etter at besøket av 10.klassingene var avsluttet på onsdag 13. november fikk museet besøk av 25 personer fra Equinor v/Merete Lunde. Gruppen hennes har ansvaret for koordinering og planlegging av vedlikehold på Equinor sine offshore installasjoner.
Opplegget på museet fulgte tradisjonelt mønster med 1 times film og foredrag i 2.etasje, og ca 3 kvarters vandring i utstillingslokalet. Gruppen kunne nok brukt mer tid i utstillingen, som de fannt veldig interessant, men de skulle på rundtur med buss på raffineriet, og novembermørket fallt på....
De besøkende sa seg veldig fornøyd med både film, foredrag og utstilling, og fikk kjennskap til Mongstad på områder som tidligere nok ikke var kjent for så mange.
Etter dette besøket var ferdig pustet nok museumsgjengen lettet ut. Det har vært en hektisk uke for "gamlekara"!!