Spennende tur

Publisert av Herman Titlestad den 12.03.18.

Arrangert av Mongstad Museet

Tidsrom:02.09.2018 – 07.09.2018

Mogstad Museet arrangerer en opplevelsestur til Svalbard, som blir en tur noe utenom det vanlige.

Turen er planlagt i samarbeid mellom Mongstad Museet og Hurtigruten Svalbard (Longyearbyen)

Vi har tatt utgangspunktet i et antall på ca. 20 personer

Vi reiser med fly (SAS) fra Bergen til Longyearbyen via Oslo.

Som dere ser ut av den detaljerte reiseruten kommer vi til Longyearbyen om natten den 3. september, og reiser allerede videre til Barentsburg med båt samme dag allerede Kl. 08:30

Dette prøver vi å gjøre noe med, slik at dere får en noe mer human start på turen, vi skal prøve og få til en overnatting i Longyearbyen, før vi begynner på de store arrangement.

Dette kan medføre at tidspunkt for planlagte opplevelser kan bli noe endret. Planlagte aktiviteter / opplevelser vil ikke bli endret, dere skal få med dere så mye som mulig.

NB! Se ellers vedlagte dokumenter med hensyn til ytterligere opplysninger vedrørende turen.

Personer som er aktive spesielt i forbindelse med omvisning / profilering av museet vil få reisen noe subsidiert, Dette får å kunne gi noe tilbake til de som bruker store deler av fritiden sin ved museet på frivillig basis.

Tilbudet går ut til alle som deltar på museet, samt deres partnere etc.

Tilbudet vil også bli gitt til andre personer i Statoil Mongstad Veteranklubb, så lenge vi har ledige plass. (Vi skal prøve få plass til alle som ønsker en å være med)

Spørsmål vedrørende turen kan stilles til Herman Titlestad 90624514

Informasjon om kostnad / Påmelding etc.

Turen er stipulert til en kostnad på ca. 18.000,-

Bindende påmelding er satt til 23.mars 2018 d.v.s før påske.

Da må vi ha inn følgende opplysninger:

1.       Navn på reisende

2.       Hvilken romtype ønskes:
Enkeltrom / dobbeltrom

3.       Er det noen matallergier vi bør ta hensyn til

4.       Ellers andre behov som den enkelte måtte ha.

Avregning da hvor mye den enkelte skal betale blir da gjort etter påske 2018

Med betalingsfrist 13. april 2018.

Påmelding sendes til:

Herman Titlestad