Besøk på museet i uke 23 - 2018

Publisert av Kjell Dahle den 08.06.18. Oppdatert 23.06.18.
Tirsdag 5, juni

I dag hadde vi besøk av en ny gruppe fra Utdanningsforbundet,  Denne gang 44 pensjonister. De sa seg godt fornøyd med museumsbesøket i dag også, og de fikk som tilsvarende gruppe i forrige uke, guiding på bussturen utenfor raffinerigjerdet og på veien mot Mongstad sør.
Klikk her for å lese tilbakemelding
Onsdag 6 mai
3 besøk i dag!
Kl 8:30 kom 15 personer fra GBS, Equinor sin gruppe for kontor og administrasjonsstøtte, på besøk.  De sa seg veldig fornøyd med orienteringen om Mongstadhistorien og vandringen i museumsutstillingen.
Kl 11:00 kom det 34 gjester fra Vaksdal pensjonistlag,  De ønsket å bruke mest tid på historiefortellingen i 2. etg.  Det gikk bra, men vi må bli bedre på å benytte utstyret vi har for teleslynge, slik at de som sliter med dårlig hørsel kan få en bedre opplevelse av film og foredrag.
Klikk her for å lese tilbakemelding
Kl 17:45
hadde vi avtale om besøk av 18 personer fra Skål International Reiseklubb.  De ble svært forsinket og hadde problemer med å finne vegen til museet.  De var ikke på museet før etter kl 19:00, og hadde knapp tid til museumsbesøket, da middagen i Kjelstraumen ventet kl 20:00.  Guidene i utstillingen ble derfor permittert, og hoveddelen  av tiden gikk til film og foredrag i 2. etg Det ble bare tid til ca 15 min besøk i utstillingen hvor det var vandring uten guider. For at en skal få et fullverdig museumsbesøk bør nok gjestene beregne et tidsforbruk på 1,5 - 2 timer.  Gruppen hadde bestilt kaffe til filmfremvisningen, og betalte ekstra for dette.
Skål har gitt en veldig bra tilbakemelding til museet. Grei melding å få fra en reiselivsorganisasjon.  Trykk her og les denne under tilbakemeldinger.